2.07.2015

neon & spódniczka


Już wakacje mi lecą!
Wszystko się układa, jest całkiem przyjemnie :)
W ostatni weekend bawiłam się na świetnej osiemnastce.
Na ten wybieram się na Sławską Noc Reggae.
Domek wynajęty, wszystko ogarnięte i mam nadzieję, że będzie mega dobrze!
Trochę się dzieje, a jeszcze tyle przede mną przez ten czas :D
Dziś byłam coś załatwić z przyjacielem, więc coś tam pofociliśmy.
Jednak słońce nie daje żyć ostatnio i zdjęcia to klapa, ale zawsze coś.
W sumie na pogodę narzekać nie powinnam. 
Czuć w końcu te wakacje!
Jutro mam w planach opalić trochę moje blade nogi.
Wyglądają jak wyglądają, niestety :P
Niedługo lecę biegać albo poćwiczę w domu.
Trochę mnie dziś wszystko wkurza, więc coś do wyżycia się.
Miłego wieczorku! :*




koszula - orsay
spódnica - allegro
buty - deezee
zegarek - avon 
korale - avon
okulary - cropp

12 komentarzy:

  1. Też lubię wyjść pobiegać kiedy mam gorszy humor ^^ Ta koszula ma świetny kolor i te buty *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bieganie to najlepsze wyjście na stres! :) Pięknie wyglądasz :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) http://barwne-stylizacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula jest genialna!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny zestaw :) świetna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie zestawy:) cudownie wyglądasz:) udanych wakacji!:*
    PS. klikniesz w linki w nowym poście? będę mega wdzięczna:*
    pozdrawiam:)
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. sexy ale nadal dziewczeco! super!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tutaj jesteś, to zostaw po sobie jakiś komentarz!
Będzie mi baaaaaaaaardzo miło ♥