02.07.2015

neon & spódniczka


Już wakacje mi lecą!
Wszystko się układa, jest całkiem przyjemnie :)
W ostatni weekend bawiłam się na świetnej osiemnastce.
Na ten wybieram się na Sławską Noc Reggae.
Domek wynajęty, wszystko ogarnięte i mam nadzieję, że będzie mega dobrze!
Trochę się dzieje, a jeszcze tyle przede mną przez ten czas :D
Dziś byłam coś załatwić z przyjacielem, więc coś tam pofociliśmy.
Jednak słońce nie daje żyć ostatnio i zdjęcia to klapa, ale zawsze coś.
W sumie na pogodę narzekać nie powinnam. 
Czuć w końcu te wakacje!
Jutro mam w planach opalić trochę moje blade nogi.
Wyglądają jak wyglądają, niestety :P
Niedługo lecę biegać albo poćwiczę w domu.
Trochę mnie dziś wszystko wkurza, więc coś do wyżycia się.
Miłego wieczorku! :*




koszula - orsay
spódnica - allegro
buty - deezee
zegarek - avon 
korale - avon
okulary - cropp

26.06.2015

roshe run & krata


W końcu piątek! 
Dziś zakończenie roku szkolnego i piękne dwa miesiące przede mną.
Tak szybko zleciał mi ten rok szkolny, że nawet nie wiem kiedy.
Początek był trudny, ciężko było mi się przyzwyczaić do nowej szkoły, znajomych.
Strasznie brakowało mi mojej dawnej klasy.
Fakt, mam z nimi jeszcze kontakt, ale to nie to samo, wiadomo :)
Jednak po kilku miesiącach już było całkiem ok, a teraz jeszcze lepiej!
Mam swoje logistyczki (bo na takim profilu jestem) i naprawdę spoko klasę.
Do wszystkiego da się przyzwyczaić i odnaleźć w całkiem innym miejscu, potrzebny jest czas.
Przede mną jeszcze 3 lata i mam nadzieję, że będą jak najbardziej udane!
A zaraz ubieram się w strój galowy, idę pożegnać się ze szkołą i widzimy się we wrześniu.
Szykuje się naprawdę świetne przywitanie wakacji :)!
A poniżej zdjęcia na spontanie, nic szczególnego.
Zwyklaczek, jak widać :)
Roshe run'y to najwygodniejsze buty jakie kiedykolwiek miałam.
Życzę miłych wakacji, bawcie się dobrze! :*




bluzka - new look
spodnie - cropp
koszula - house
buty (nike roshe run) -  neosport.pl
zegarek - avon
okulary - cropp

22.06.2015

white trousers & jeans


Ostatni weekend bardzo na plus, jedynie z małym wyjątkiem.
Nienawidzę jak czasem robi się zamieszanie z niczego.
Za to świętowanie urodzin przyjaciela jak najbardziej ok!
Jeden z lepszych piątków, naprawdę ;)
W końcu udało mi się odzyskać mój telefon.
Cały i zdrowy, teraz tylko uważać na niego.
Niby rzecz materialna, nie ma takiego dużego znaczenia.
Jednak bez własnego telefonu jak bez ręki, haha :)
Monotonność związana ze szkołą się zakończyła.
Dużo się dzieje i jak na razie żadnej nudy nie ma.
Wczoraj zrobiłam z siostrą trochę zdjęć na szybko.
Zapraszam na jej bloga - klik!
Lubię taki zestaw! 
Tylko wiadomo, że na białe spodnie trzeba uważać.
Szczególnie z moim szczęściem! :P
Jak to niedziela, trochę dzień zmulony.
 Zawsze tak odczuwam ją, ale tym razem było całkiem ok :)
Teraz biorę się za porządki.
Pogoda taka sobie, ale na pewno wybiorę się gdzieś na miasto.
Wszystkim życzę miłego tygodnia :*




bluzka - bazar
katana - sh
spodnie - denim
torebka - atmosphere
buty - allegro
zegarek - allegro